Thursday, December 16, 2010

Neljapäev

Nagu alati, hull organiseerija olin kolmapäeva öösel, võiks peaks ütlema neljapäeva hommik.. tegin kella kolmeni seda Ungari tööd, sain viie ka =)!! Vb laen pildi üles kunagi.

Igatahes, pärast seda Ungari tööd panin äratuse niimodi, et saa pesema minna hommikul vara. Magasin aint 4pool tundi. Ja muidugi ei kuulnud ma alarmi ja ärkasin 6:55 ( bussijaama ees peab olema 7:20 )..

Jooksin käbe, pesin näokese ära ja igast teised asjad mis unised : D. Nii enamvähem korras. Lidusin allkorrusele, tõmbasin külmikus vinku ja leiva välja, oli täpselt 4 minutit jõuda bussijaamani. Nii ma siis jooksin, lidusin ja sprintisin bussijaama suunas leiva ja vorstiga.. ;)       Jõudsin just kohale kui bus kohale jõudis. Bussi peale käbe, otsustasin, tukun natukene.  

Ärkasin üles, olin bussiga kooli ees. Jõudsin välja. Unine tunne. Aga olin ka suht excited, et saab enda Ungari tööd näidata, mille üle ma uhke olen.. :D teadsin nagunii, et 5 saan -.-

Jaa veel ikkagi mõtlesin, et äkki tuleb pakk täna, niisama hoidsin mõttes. Pole veel tulnud. Usun järgmine nädal alles.

Esimene tund - looduseõpetus : Läksime allkorrusele, seal oli mingi 2-meetrise läbimõõduga puutükk. Brutaalselt suur ;)
Lugesime neid elujooni seal; Proovisime aru saada miks´ühest kohast katki oli jne. See oli üle 200 aasta vana. Päris gigant ;D



Teine tund, Deutsch. Seekord ei pidanud midagi tegema. Lugesin enda raamatut terve tunni. Sain just 1023 lehekülge täis ;)!

kolmas tund -  HÜ , Trükkisime jälle seal keldris ..... Mõtlesin kuna siit klassist käbe koju saaks, ei meeldi eriti trükkimine kinnisilmi ..
või noh, sa ei näe mis nuppe sa vajutad.. ;( aga ma suht 1337, niiet pole hullu*

JNEJNE läksid tunnid.
HAHAH Meil oli "SILMAKONTROLL", Kutsuti testidele jne. Minu pabereid muidugi üles ei leitud sealt, aga ikka testiti mind ka. Kõik mu klassikaaslased failisid mingi 1-2 tähega. Ma mingi... Eem tõesti nii raske on siis vä?
Siis kui minu kord, lihtsalt mingi üli-hüper-kiirusega vastasin kõik õigesti.
Ma suht tegelt viimane inimene maailmas kes midagi üldse nägema peaks, arvestades mu " steam " jne arvutisolekut... elu on imelik. Tänan sind elu-musi ;D <3

Kõndisin koridoris, jäin šokis seisma - Pimpernuss oli ühe taime nimi :DD


Kõige viimane tund oli kontrolltöö, tegin ära lotva.. aga ikkagi raskem kui eestis arusaada mis koguaeg tunnis toimub.
Aga muidu suht normal klass juba... mõneeed.


Ahjaaa. Palju õnne mulle tõesti, mu " ema " " Koletta " saatis mulle viimase tunni ajal SMSˇi, Siis muidugi terve klass helises mu helinast.. Jaaaa terve klass + õpetaja karjusid 5 Eurot. Ma mingi. OMG? :D
Pean maksma selle-eest kui keegi mul suusatama soovitab minna smsi kaudu.. :D aga nojah, suht Pierce The  Veil laul oli ka mis kõlas... Muutsin just jumpstepiks ära, siis pean vb 15  eurot maksma järgmine kord ;)



Tulin koju, polnud pakki. poh see. Sõin käbe jõulusööki, ja olin õnnelik, et mul nagu tavaliselt.. suht tavaliselt .. väga tavaliselt normaalne olla on :D

Läksin ülesse korrusele, mõtlesin, et pärast teen kodutööd.. Jäin siis magama, magasin aint 2 tundi. Tunnen paaremini juba. tasus ära.

Mu ungaritöö, juhuks kui see ära kaob, ja õps ei usu, et ma seda teinud olen!!!!x D
Ärkasin üles, ema helistas skypes, ja jumal tänatud on Mammal, ekhk vanaemal kõik korras enda südamega. jee Siis rääkisime nsm mis teinud oleme ;) EMA SOOVITAS MULT KÜSIDA; KAS JOMPAKENE JÕULUVANAKS EI TAHAKS TULLA rAHA EEST? :D

PIMPERNUSS

Praegu räägin renxupojaga juttttu ja joon gaasivett. elu efteew ; D







                        Meie 1337 trükimasin :D

No comments:

Post a Comment